Persbericht

1-5-2011: DTP@Work gaat Rijnstate Ziekenhuis te Arnhem ondersteunen binnen de afdeling Automatisering

Arnhem, 1 mei 2011 (persbericht)

DTP@Work stelt bij Rijnstate Ziekenhis te Arnhem kennis en kunde beschikbaar binnen de afdeling Automatisering om de werkdruk aldaar te verminderen. Daarnaast gaat DTP@Work binnen de afdeling het projectmatig werken op een hoger plan trekken.

Door de inzet van een van de medewerkers van DTP@Work gaat DTP@Work kennis en kunde leveren aan Rijnstate Ziekenhuis te Arnhem op het gebied van technische infrastructuur.

Door de groei van het aantal werkplekken door de jaren heen heeft Rijstate Ziekenhuis in Arnhem behoefte aan extra capaciteit binnen de afdeling Automatisering. Binnen deze afdeling worden alle activiteiten op het gebied van technische infrastructuur verzorgd.

Naast het leveren van extra handjes de medewerker van DTP@Work ook aandacht besteden aa het op een hoger plan trekken van het projectmatig werken binnen de afdeling. Op deze wijze kan er met dezelfde mankracht meer werk verzet gaan worden en zal er meer inzicht gaan ontstaan op de onderhanden en nog te plannen werkzaamheden.