Persbericht

1-4-2011: DTP@Work gaat Rijnstate Ziekenhuis te Arnhem ondersteunen op het gebied van projectmanagement

Arnhem, 1 april 2011 (persbericht)

Middels de inzet van een medewerker van DTP@Work gaat DTP@Work kennis en kunde leveren aan Rijnstate Ziekenhuis te Arnhem op het gebied van projectmanagement.

DTP@Work heeft een medewerker bij Rijnstate Ziekenhuis te Arnhem geplaatst voor het leveren van kennis en kunde op het gebied van projectmanagement.

Ziekenhuis Rijnstate lokatie Zevenaar wordt in de aankomende 3 jaar volledig verbouwd. Dit heeft tot gevolg dat alle afdelingen in fasen moeten verhuizen. De eerstvolgende verhuizing staat gepland in juni en betreft de PACU, een afdeling waar patienten actief bewaakt worden. De afdeling maakt gebruik van een telemetrie netwerk dat op de nieuwe plek in het ziekenhuis ingericht moet worden. Gelijktijdig loopt er een project voor de vervanging van het huidige telemetrienetwerk op zowel lokatie Arnhem als Zevenaar. De implementatie hiervan in Zevenaar is voorwaardelijk voor de eerste verhuisbeweging.

DTP@Work gaat zorgdragen dat de ICT componenten van deze verhuisprojecten planmatig worden verwezenlijkt. De eerste uitdaging is te zorgen dat de voorzieningen in Zevenaar op tijd aanwezig zijn voor de verhuizing. De verhuizingen worden in samenwerking met facilitaire zaken en zorg uitgevoerd.